Retourneren van kleding of en zo artikelen.
Voor niet gepersonaliseerde artikelen, hiermee bedoelen we kleding, textiel of accessoires waarop geen bedrukkingen zijn aangebracht in uw opdracht, geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag dat de bestelling is afgeleverd. Binnen deze 14 dagen mag u het artikel bekijken, beoordelen en uitproberen zoals u dat in een winkel zou doen.
U kunt het artikel uitsluitend retourneren als het artikel compleet, niet beschadigd, niet gedragen, niet gebruikt, niet geurt of gewassen is en, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en in de fabrieksverpakking.
Indien het product beschadigd, sporen van dragen toont, vuil, geurt of incompleet is geraakt door gebruik van het artikel, dan bent u verantwoordelijk voor de waardevermindering van het artikel en bestaat de mogelijkheid, dat wij een gedeelte van het aankoopbedrag inhouden of in sommige gevallen geheel niet tot terugbetaling kunnen overgaan.
Mocht u het, in dit bijzondere geval, niet met onze beslissing eens zijn, dan kunt u dit melden bij de organisatie van ons webwinkel keurmerk die een beslissing zal nemen.
U dient binnen de zichttermijn van 14 dagen aan te geven, dat u de bestelling wenst te retourneren. Na deze melding heeft u nog 14 dagen de tijd om de order daadwerkelijk te retourneren.
Na ontvangst wordt het product gecontroleerd en indien u geen bericht van commentaar van ons ontvangt zullen wij u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug betalen.
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Uw retouraanvraag kunt u bij ons uitsluitend aangeven per email. Vermeld hierbij het factuurnummer en het ordernummer met de productomschrijving. Zonder deze informatie kunnen wij uw melding niet in behandeling nemen.
U kunt ook ons herroepingformulier invullen en aan ons toezenden als u van de koop wenst af te zien.
Bij het bedrukken van kleding of textiel, die in uw opdracht is uitgevoerd en waarvoor een goedkeuring is ontvangen van de drukproeven kunnen wij geen retour accepteren en geen aankoopbedragen restitueren.
Bij het bedrukken of personaliseren van kleding, textiel of accessoires zijn onze “reguliere” algemene voorwaarden van toepassing.
Hoe stuurt u het aangekochte artikel retour?
U kunt het aangekochte product retourneren via een binnenlandse vervoerder naar keuze.
In de verpakking graag de ontvangen formulieren en een kopie van uw aanmelding tot het versturen van een retour of een kopie herroepingformulier bijsluiten. Het is essentieel, dat wij uw gegevens in de verpakking goed ontvangen, anders kunnen wij deze niet goed verwerken en kunnen er vertraging ontstaan in de afwikkeling. Vermeld tevens dat het een retourzending betreft.
Op de verpakking graag duidelijk het afzender adres en uw order nummer met retour vermelden. Het retouradres is ons kantooradres, tevens geschikt voor goederen ontvangst.
Voor een snelle en soepele verwerking verzoeken wij u gebruik te maken van ons Retour formulier.
Hanova Textiles
Rijksstraatweg 56- G
3223 KA Hellevoetsluis
Heeft u nog vragen?
Klik hier voor onze klantenservice pagina
De regeling voor de het retourneren van uw kleding of bestelde artikelen is geldig voor de volgende webshops: kleding webshop en zo, bedrijfskleding en zo, werkkleding en zo, kledingbedrukken en zo, pbm en zo, softshell en zo, thermo ondergoed en zo, kersttrui en zo, fietskleding en zo, hardloop kleding en zo, golfkleding en zo, sportkleding en zo, tennis kleding en zo, hoodies en zo, trainingspakken en zo.